Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


BESZÉLGETÉS

 

archangel-uriel.jpg

Uriel fényesítsen, Mihály oltalmazzon Bennünket!

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Re: Re: A hagyaték őrzője Erdélyből I.-II.

(Ákos, 2014.02.11 16:50)

Megnéztem én is a MagTáras felvételt. Az utóbbi hetek üzenete az volt nekem mindenhonnan, hogy sokkal szerényebben kell tenni a dolgomat, és szinte mindent elölről kell kezdeni. Ez utóbbi leginkább a mozgással és a megjelenéssel kapcsolatos. Kezdve azzal, hogy meg kell tanulni helyesen állni, menni stb. Kilazítani a páncélokat és olyan hajlékonnyá és gyorssá válni, hogy kitérjek a közvetlen ütések elől is. Most ezt kell gyakorolni, nem átvitt értelemben. Mindezt éppen az teszi lehetővé, hogy egyébként a körülményekben minden rendben van. -- Én azt láttam a beszélgetés során, hogy GG mintegy görcsösen ragaszkodik ahhoz a megéléséhez, hogy ami most van, az nagyon rossz és a mi feladatunk ezt külsőségeiben megváltoztatni, sőt lerombolni. Nekem ezzel szemben az a tapasztalatom, hogy mintha két világ létezne egymás mellett: nemhogy nem kell foglalkozni a beugratásként körénk vetített rémképekkel (ahogy a beszélgetőpartnere ajánlja), de ráadásul mintha ezek a rémképek már nem is lennének hatással. Vagyis nem nehéz túllépni rajtuk, mert nem az utódainknak csak, hanem már most úgy működik, hogy egy alternatív megélésben létezünk.

Re: Re: Re: Re: A hagyaték őrzője Erdélyből I.-II.

(Milla, 2014.02.11 18:21)

Egyetértek. Egy hete elkezdtem a Gyógyító kezek I. alapján jógázni. Már rég akartam, de most lett hozzá erőm. Fantasztikus. Ezzel vigyázni kell, mert a Kundalini energia könnyen felcsaphat, akinél még nincs fenn. Ezen kívül elkezdtem a Breuss-féle fehérjementes léböjtkúrát is, 42 naposat. Már most könnyű a testem, mozgásom. Utána azt tervezem, hogy csak nyers zöldséget, gyümölcsöt fogyasztok. Bár néha arra gondolok, talán nem is kellene már enni.

Re: Re: Re: Re: Re: A hagyaték őrzője Erdélyből I.-II.

(Ákos, 2014.02.12 12:17)

Ha jól emlékszem, ez a könyv 1993-ban jelent meg, akkoriban olvastam, és nagyon hasznos volt.

Videó

(Ajánló, 2014.02.06 15:32)

Géczy Gábor és vendége Kondra József

http://www.youtube.com/watch?v=ctvXVGPNEAQ

Re: Videó

(Merkurius, 2014.02.09 20:45)

Szia Ajánló . Kösz a videót , tényleg tanulságos a beszélgetés .
Érdemes lenne akár beszélgetni is róla , bár próbálják úgy beállitani , hogy nagy az egyet értés a beszélgetők közt , azért van köztük némi különbség .
Gábor még nem érti azt , hogy az Igaz uton járó embernek , ha biztos magában van egy szakrális védelme , ami a tudata irányításával felette áll a fizikai dolgoknak mint pl. oltás , vagy egyébb mérgezőnek mondott dolgok . Felette áll a "hatalom általi törvényeknek" , mivel Isten törvényét ezek megváltoztatni nem tudják .

Valamikori mátrix elemzésében volt egy rész amiből nagyon egyértelmüen kiderül , hogy mi az amiben rossz a meglátása .
Előadásában Noé menekülését állitja be úgy , hogy hitetlensége miatt fél menekülni . Holott a lényeg az lenne , hogy akiben már nem csak hit , hanem tudás van , az nem hogy mer menekülni , hanem mer nem menekülni , ez szerintem igen nagy különbség .
Amíg ezt nem látja valaki addig nem tud megérteni egyébb lényeges dolgokat sem .

A továbbiakban viszont aki más tanácsaira kiváncsi a saját belső hangja helyett már nem lehet önmaga . Valamint ha fizikai fegyverrel akar felülkerekedni az "ellenségén" akkor azzal máris saját sorsát pecsételi meg , hisz így semmivel sem lehet külömb nála , sőt azon a területen még nyilván gyengébb is annál mint akinek ez az életvitele . Persze egí filmben így is lehet jó vége a dolgoknak , hát éppen ez bent a csali . ezért készítik őket .

Petició

(Merkurius, 2014.02.09 20:29)

http://www.peticiok.com/a_magyarorszagot_erint_trianoni-bekeszerzdes_revizioja

Vádirati stílusban

(News, 2014.02.05 07:39)

"...Nagyon finom jelzések, de egyértelművé teszik, hogy fékek vannak beépítve a rendszerbe és az „Emberiség” nem őrülhet meg annyira, hogy egy bizonyos parazita faj feláldozhassa a saját túlélése , vagy annak illúziója érdekében. Ebbe a körbe remekül illeszkednek a kijevi események és azok eszkalációjának tervezett szándéka. Lehet és kell is a ramazuri, de bizonyos határokat nem léphetnek át. Úgy vélem ezt a „legfelsőbb” körökben már kezdik felfogni mindezt, de a középszintű paraziták és csatlósaik nem csak ateisták, hanem kifejezetten életellenesek. Azon a szinten mindenképpen véres-hurka –szerű megoldás kell következzék.

Tisztázandó: - mindez nem szeretet-nemszeretet kérdése, tárgy
- nem történelmi, geológiai vita-alap
- nem ufológiai és nem is zoológiai kérdés
- no meg egyáltalán nem spirituális mócsing...."

http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php

Re: Vádirati stílusban

(Klári, 2014.02.05 19:27)

Krdves News!
Csak nem tán olvasod, netán ajánlod itt olvasásra ezt a "szeretettől " átitatott oldalt:http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php ???
Avagy elrettentő példának szántad? Ez esetben megértelek

butaság helyben -- összeesküvés nélkül

(Ákos, 2014.01.27 22:15)

Sajnos azt látom, hogy nem kell semmilyen gonosz külső erő ahhoz, hogy a kultúrát és a gyerekeket meg a családokat szétromboljuk, bőven elég hozzá az iskola és néhány tanár. Az iskola mellett működik egy zeneiskola is, ahol a szolfézs-előkészítősöket szinte minden alkalommal alázzák, többen már rosszbeírást is szereztek. Szerencsére minket ez nem érint, de ezzel akkor a zenetanulás el is van vágva, ha jövőre esetleg szintén nem vállaljuk ezt a terhet, ami a belépő lenne a zenetanulás világába. A zeneiskola társastáncot is oktat. Mondjuk nem értem, hogy elsősöket ilyenre miért küldenek a szüleik, és akkor miért nem inkább néptáncra, de ezt is lehet tetézni. Ma az üzenőben az állt, hogy a zeneiskolai farsangra a társastáncosok vegyenek FARMERT, a fiúk vigyenek játékPISZTOLYT, a lányok pedig hajráfot MAJOMFÜLLEL. Amit az iskolai tanítónénikkel is elkészíthetnek majd. -- Szerencsére társastáncra sem járunk, helyette volt a magyar néptánc, ami azonban novemberben és decemberben koreográfia betanulására korlátozódott, egyhelyben álldigálással, gyere ide, gyere oda, így meg így, és már a táncra csak kevés idő jutott, majd végül kidobták a nagyterem hátuljából szülőket is, mondván: a komoly szakmai, táncpedagósi munkát zavarják, mert itt bizony profi koreográfia betanulása folyik. Mondjuk, azt sejtettem, hogy egyszer ez majd így lesz, de hogy ilyen drasztikus lesz a szakítás 2 év után, azt azért nem hittem volna. Úgyhogy ilyen helyzetben ugrott a magyar tánc is Karácsony előtt. Addig meg voltam győződve róla, hogy a szülők is a tánceggyüttes közösségének részét képezték, persze lehet, hogy csak én akartam nagyon így látni. Tehát a lényeg, hogy a gyerekre teljes egészében igényt tartanak, a szülő meg kotródjon. Fizessen, vigye egy héten kétszer, meg a fellépésekre is időben, de egyébként csak zavaró tényező. A gyerekből meg csinálnak jó kis színpadtölteléket és büszkén mutogatják, hogy lám-lám, milyen szuper táncpedagógusok is vagyunk. -- Amit nem értek, hogy ezeket a dolgokat a szülők miért nem veszik észre. Az utóbbi néptáncos esetben talán természetes volt nekik a dolog, mert ők ezt simán egy különórának fogták talán fel és nem is igazán vágytak semmiféle közösségbe. De azt, hogy a fiúgyerekek kezébe pisztolyt adnak egy társastáncon (covbojok lesznek, még véletlenül sem indiánok), a lányokból meg majmot csinálnak, azt hogyan hagyhatják értelmes emberek? Hogy a saját gyereküket ilyen módon megalázzák és kulturálatlanná tegyék, amúgy a kultúra nevében. Ez hogyan lehet? És akkor az iskola tudatszűkítő és észgyilkos hatásairól még nem is írtam. És hogy ebben a tanárok is cinkosként részt vesznek? Hová tették a szemüket?

Re: azért van jó is

(Ákos, 2014.01.27 22:59)

A magyar néptáncot így felváltotta a kempo. Én úgy látom, hogy a kempo a baranta nagytestvére, kellő komolysággal és alázattal ill. szerénységgel. Utóbbi a barantáról nem nagyon mondható el. Amit meg csinál az ember, azt illik komolyan is venni, úgyhogy a két év magyar néptánc jó alap a további edzéshez. Test és lélek edzése, ez a mottó a kempón. Talán ez segít abban, hogy a tudat ne szűküljön, az agy ne sorvadjon és a lélek ne aszódjon össze az iskolában. Mert az iskola igen nagy mellénnyel azt állítja, hogy minden úgy van, ahogy ő mondja, áttételesen ez úgy csapódik le a gyerekekben, hogy amit viszont nem mond az iskola, az nincs is, és máris kész a tudatszűkítés. Ezért kell nagyon résen lenni és azonnal helyre tenni a dolgokat. Vagyis sokat tanulni együtt, de nem az iskolának, hanem éppen a tananyagot kiszélesítendő és mélyebben beágyazandó módon. Közben pedig tudatosítani a gyermekben, hogy ahol a mindennapjait tölti, ott amikor csak lehet, legyen laza és jókedvű, amikor meg a feladatmegoldás van, akkor pedig arra a kis időre figyeljen oda teljes erejével, hogy utána ismét engedhessen a szorításon. Sokan ezt fenntartják végig, és ezért éppen akkor lazul, amikor szükség lenne rá, ill. idegbeteg lesz egy idő után a mindig koncentráló gyerek. Hogy ezt miért nem tanítják a pedagógusoknak, az rejtély. A felmérők jegymentessége is éppen ellenkezőleg sül el: a gyerek szeretne maximumot adni, jelen esetben ez 100%, ha lenne jegy, akkor meg az 5-ös, ami ugye még 91% esetén is jár. Viszont a 91% az már régen nem a legjobb, tehát a gyerek frusztrált, jegyadásnál ez a probléma nem lenne. Így hát kénytelenek mindent 100%-osra megírni, pedig egy 5-ös is elég lenne. -- Azt hiszem, 8. után célszerű lesz szakmát tanulni! Technikus + érettségi, de szakmával a kézben továbbmenni, akár tudományos úton is, de valós alapokkal (vagyis nem absztrakt tudományokkal, mint gazdaság, meg jog meg ilyesmi). Tehát a hivatásnak legyen alapja a Valóság, abból is a Természetadta Valóság. Hogy lehessen alkotni is és teremteni. Szerintem egy erdészeti alapú Természetvédelemnek és Településfejlesztésnek itt 15 év múlva igen nagy keletje lesz. Ha addig túlélünk.

Re: Re: azért van jó is

(Mag, 2014.01.28 07:19)

Ez nagyon tanulságos írás volt.
Köszönöm hogy megosztottad velünk, és remélem teszel lépéseket ezzel kapcsolatban a családodon kívül is. Még, ha csak megjegyzések szintjén is, hogy "bogarat" ültess mások fülébe is .
ÉN SZOKTAM EZT CSINÁLNI EGY HANYAG MEGJEGYZÉS ODAVETÉSÉVEL, ÉS MONDJÁK KÉSŐBB HOGY IGAZAM VOLT.. :-) No átváltott nagyba, nem tudom hogyan, de most már így hagyom. Jó munkálkodást Ákos. Azért egyre több szülőnek nyílik a szeme mint hallom, és főleg az 50-es nagyszülőknek, akik aztán felhívják a figyelmet egyes dolgokra. Inkább mondják hogy izgága nagymama....

Re: Re: Re: azért van jó is

(kocsislaci, 2014.01.28 15:30)

Igen, nyílnak a szemek. Én kb 6 éve fordultam ebbe az irányba, de folyamatosan azt látom, hogy egyre többen ébredeznek körülöttem.
Ezért lehet az, hogy a megjósolt borzalmak nem tudnak bekövetkezni.
Szerintem hamarosan elérünk egy pontot, ahol szinte robbanásszerűen ébrednek az emberek és ez a világunkat talpra állítja. (mert még minden a feje tetején áll)

az oktatásról

(Klári, 2014.01.28 14:34)

És ki gondolta, hogy ez nem így lesz?
Csakis az a madár, aki a Hazug rókára rábízta asaját Országát.

Akik a világot irányítják valóban ?

(Link, 2014.01.22 12:10)

HUH..
https://www.youtube.com/watch?v=MTnWNL4fCFo&list=UU5WSNExfZvQmh0YKDFl3lIA#t=30

Re: Akik a világot irányítják valóban ?

(Ákos, 2014.01.24 11:59)

Jelen pillanatban MI magunk irányítjuk a világot. Most egy olyan éles helyzet állt elő, amikor mindenki azt lát belőle és azt él meg belőle, amit elhisz és amire vágyik. Vagyis amit el mer hinni, hittel. Ingyen Kegyelemben élünk, a Jóisten mindenkit a tenyerén tart, aki ezt felismeri. Örömben élünk, ha merünk örülni egyáltalán és tudunk még. Ez a titok az éppen futó fél évben.

Re: Re: Akik a világot irányítják valóban ?

(kocsislaci, 2014.01.24 15:54)

Ákossal megint egyet tudok érteni. A mi magunk világát irányítjuk talán 1 százalékban tudatosan, a többit tudat alatt. De egyre tudatosabban. És a sok kis világ mint a puzzle kapcsolódik és kiadja a nagy egészet.

Re: Re: Re: Akik a világot irányítják valóban ?

(Ákos, 2014.01.24 16:03)

Azért jó nyitott szemmel járni, ezért nem szabad sok most futtatott előadónak hinni, főleg ha nyíltan viseli a sziklás nyúlsziget meg a vízre épült város jelvényeit.

Re: Re: Re: Re: Akik a világot irányítják valóban ?

(News, 2014.01.24 17:26)

Liv O.2014. január 20. 20:57

" szép kis svédcsavar...
Kétségtelenül mesterséges időjárás van a haarp-nak köszönhetően.
Hogy eltereljék erről a figyelmet, kitalálták a vegyicsíkozást, ami valójában a jelzés nélkül repülőknek köszönhető megnövekedett légiforgalom miatt lett feltűnő jelenség, tehát látható alapja van -
de félelemkeltés céljából hozzunk létre egy fals összeesküvés-teóriát, hogy beterelhessük az ébredezőket egy karámba-akolba, irányítsuk őket is ,adjunk el nekik egypár hasznos holmit, rendezvényeken meg is mutathatják magukat, hányan tudatosodnak.
Szerintem a haarp működik és az teljesen elégséges, nem szaroznak vegyi anyagokkal, azokat úgyis jó pénzen megvesszük az élelmiszerekbe keverve. :o)
Van ebben ráció? "

Innen az idézet:

http://mazsolameseszoba.blogspot.hu/2014/01/a-het-idokepe.html?showComment=1390247846116#c6568463796094803271

Re: Re: Re: Re: Re: Akik a világot irányítják valóban ?

(Ákos, 2014.01.26 14:00)

Akkor most a Kárpát-medencének kedveznek és Észak-Amerikára jár rá a rúd? Ez ellentmondásos. Vagy akkor mégsem ők irányítják, vagy a hatékonyságuk gyengült, vagy visszafele sült el, vagy így erősítik meg a tengerentúlon a hatalmat? Egy biztos, aktív romboló rendszerek működnek, borzasztó költséges és egyre fogcsikorgatóbb a fenntartásuk. Tehát leállításuk esetén viszonylag gyorsan normális, természetes irányba billenthetők át folyamatok, pl. a tudat, az emberiesség és az alkotás, helyben való teremtés irányába. Mintha itt felettünk egy óriási védőernyő lenne, ami már valamennyire semlegesíti az aktív romboló hatásokat, persze a végén egyszerűen le kell állítani.

jó hangulat

(Gabus, 2014.01.21 14:37)

Betyárnóták, nem is akárhogyan! :o)
http://www.youtube.com/watch?v=sY5PYVHKsqw
Tyuhajja!


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37

Következő »